Get Yours - Lil' Kim feat Sha-Dash, T.I.

[Chorus]
Hey throw your bottles in the sky if you're gettin yours
If the rims on his ride ain't as big as yours
You gettin money what'chu hatin on my n_ggaz for?
Hey get your mind off of mine and get to gettin yours
Throw your bottles in the sky if you're gettin yours
If that other b_tch's ass ain't as big as yours
You gettin money what'chu hatin on my b_tches for?
Hey get your mind off of mine and get to gettin yours

[Lil' Kim]
Boss lady pull up in the back of the Maybach
Chaffeur behind the wheel, feet up, leaned back
Readin the newspaper, honeygirl put a hurtin on 'em
Haters like a bad act, I just close the curtain on 'em
Play all day on the Siruis, radio
Satellite TV, who do it like me?
In designer outfits, while sellin the tag
Yves Saint Laurent boots, Yves Saint Laurent bag
Keep the Pokeman in case a big b_tch think I'm ass
Eatin through her stomach like a gastric, bypass
B_tch you better buy a pass and you better have the cash
When you in my town you got to see me to buy a pass
Number one rule, think B.I.G.
50 grand for the girl to sit in V.I.P.
The spotlight is on me, I'm the one they wanna see
They give they money to Kim like I'm H.S.B.C.

[Chorus]

[Sha-Dash]
Yeah, well it's young Dash to all those who don't know
The boy who stay hot when his jewels is so cold
Killer screwface and he cockin that fo'-fo'
Wanna ice grill? Better holla at Paul Wall
Is all that called for? Whole crew do it up
Champagne, threw it up, 'til n_ggaz threw it up
Cruisin up, tinted up, gotta be some star
Don't know what to call it, they say it's a truck car
You been with a chump pah; like Ashton
was the first one to "Punk" y'all
Have yo' ass holy and resemblin Spongebob
Like an old album, you happen to come for us
You guys get dust off
It's the young boss, show you what the imp us for
Family and friends be the only ones missin boy
Sayin that you rich and all, tell me what'chu b_tchin for
Maybe cause I'm gettin mine - well is you gettin yours?

[Chorus]

[T.I.]
You don't really want it with the n_gga right in front of Tip
Have you duckin on the sh_t, wanna let the burner spit
Get bucked b_tch, give a f_ck who you run and get
King of the South, Pimp Squad Clique runnin sh_t
Bricks in the pipeline, sold in the nighttime
Take a lifetime to find a flow that's quite like mine
40 cal's and 45 glocks, I don't like nine
Mac-9 and automatic flatten n_ggaz lifeline
I'm already rich, use the rappin as a pasttime
Grand Hustle b_tch and I ain't settle for the last time
Other n_ggaz settle down cause I don't bag mine
You see me pull it I'ma blast, I don't flash mine
You n_ggaz livin check to check but I don't cash mine
Deposit it and let it sit cause all the cash mine
Been goin easy on you rappers I'ma mash now
N_ggaz throw your bottles in the air and put the glass down

[Chorus]

view 2,532 times

comments