Go Hard - Nicki Minaj feat Lil Wayne

[Nicki talking]
Yo, SB. I think it's my time...
You know why? My tears have dried,
And I know that no weapon formed
Against me will prosper. And I truly
Believe that my haters are my motivators.
Young Money.

[Chorus]
If you could you would get rid of me,
F_ck you gone do when a b_tch try to go hard?
But I won't let you get to me (to me)
You should already figure I'ma go hard.
If you was as real as me you would never
Let another girl sit in yo throne.
I done put the choke hold on now
They screamin, "Nicki leave me alone!"
I am, I'm Still the one to beat.
Ain't in a rush from these streets
I am the streets. I am gettin it in until the end
I gotta go, GO, gooo, GO HARD!

[Verse 1 - Nicki]
Carter called, lemme get the car key,
you don't want it with the Harajuku Barbie
Keep a marquis, everything sparkly (man man down! )
hit em on a walkie-talkie.
Hit em, hit em knock-knock, tell em let me in.
my name ring bells b_tch buzz me in
And I only stop for pedestrians, or real real bad lesbian.
Hit em wit the Mac, hit em wit the Tec 9,
hit em wit the Ruger by the intersex sine.
Hit em wit a Tommy so my n_ggas call me Pammy
and I always the jammy in the trunk or in the lamby
Put my whole burrough on my back and I'm gooda,
I don't wanna hear what you would, what you coulda
I represent all the girls that stood up,
used to drink water wit a little bit of sugar.
Now I'm in the gym with my squats and my sit-ups,
doin the scissor-leg on the mat wit my foot up.
Young black pin-up, all of my b_tches did up,
now I'm tellin LA Reid to step his bid up.
And I'm tellin President Carter he picked a winner,
b_tches like nelly and kelly got a dilemma
These birds all fly south in the winter,
f_ck I look like chompin on a chicken dinner?
You can hate me, but why knock my hustle;
I'ma be a queen no matter how they shuffle
Skirts with the ruffle, louis on the duffle.
I'm a bad b_tch no muzzle. (no muzzle).
B_tches is softer than Al Dente, cut from a different kentae.
tell em I'm the ninja,
Weezy is my sensei. so I call him Splinter,
faster than a sprinter. gimme my chopsticks
I'll have the rap b_tches for dinner.
This is for my gentlemen in b_tton-ups and khakis
This is for my n_gga 7-up in Castaki
This is for my n_ggas wheelying them Kawasakis
Shout out to the back east salt fish ackes
kisses is to my fans, unless I'm feeling kinda cocky.
Winter Wonderland is on my hand, it's kinda rocky.
I am Nicki, Minaj or Lewinski.
Pumps on the clutch, right hand on the six-speed.
Write my own raps I gotta go, I gotta get me (gotta get me.)
OOhhh!

[Chorus]
If you could you would get rid of me,
F_ck you gone do when a b_tch try to go hard?
But I won't let you get to me (to me)
You should already figure I'ma go hard.
If you was as real as me you would never
Let another girl sit in yo throne.
I done put the choke on now
They screamin, "Nicki leave me alone!"
I am, I will, I gots to win.
I'm still lookin around for my
Com-pe-tition. I am gettin it in until the end
I gotta go, GO, gooo, GO HARD!

[Verse 2 - Lil Wayne]
From slap-and-cry you start to die, so I must go harder.
Gotta make these b_tches know me just like Bobby know water.
Better yet, like Bubba, know shrimp. but he don't say sh_t
When the gun on his lip, and I don't say sh_t put the gun
On my hip. so I don't say sh_t but the gun on my hip.
If you don't wanna drown don't come on my ship
Check out how them b_tches just run on my d_ck
And me, I'm that nasty son of a b_tch.
I still got that b_tch cum on my lips
It yee ain got money, don't come on my strip
And if ya got money, don't come on my strip
I wear that metal, no olympic, but I can still
Make you tumble and flip
You f_ckin wit me if you f_ckin wit Nick
They ain't f_ckin wit me ,they ain't f_ckin wit Nick
Your girlfriend and she just split
Cuz she wanna f_ck me and she wanna f_ck Nick
They wonder if he be f_ckin Nick, as long as she be f_ckin rich
That's why I keep my luggage cuz, I swear yall's a f_ckin trip.
Young Money Dungeon, b_tch. my swagger is just punching b_tch
And I shoot like I'm from over-seas, so call my gun, "Gunovich"
Weezy F. Baby and the "F" is for a bunch of sh_t
Red drank, blue pill, white dust
Yes I love my country b_tch.

([Wayne:] yeah!... guitar.)

[Chorus]

Wish you could get rid of Young Money,
F_ck you gone do when a b_tch try to go hard?
But I won't let you get to me (to me)
You should already figure I'ma go hard.
If you was as real as me you would never
Let another girl sit in yo throne.
I done put the choke on now
They screamin, "Nicki leave me alone!"
I am, I will, I gots to win.
I'm still lookin around for my
Com-pe-tition. I am gettin it in until the end
I gotta go, GO, gooo, GO HARD!

view 2,443 times

comments