Release It - Prince

Yo Stella, if U think I'm afraid of U
Grace, if U so much as think I can't do the do
Girl, if U dream I came 2 jerk around
U'd better wake up and release it!
(1,2)
Party people in the crib get hyped
Let's get this party funkin' right!
Come on! {x2}
(yeah) {repeat throughout song}

(Release it)
Listen 2 me now, release it
Come, come, come on, release it!

Whose crib is this?
My crib!
Whose wine U drinkin'?
Mine!
Who asked your ugly ass what time it was?
Nobody!
We doing fine!
Take it all off!
Bass - I need the funk in my face
I can't stand tight asses in my place
Let's get hype, y'all - Release it!

(Release it)
What time it is?
Band!
(Time 2 get sleazy up in here)
Mary Sweet Mother Jesus! Mmm! {sample from "The Walk"}
(Talk that talk, Morris)

Oh Stella, I know U came alone
Cuz ain't just any man qualified 2 take U home
Me?
No I'm not a man, Jerome!
He's an adventure
Oh - somebody slap me!
I don't know
Party people in the crib get hyped {x2}
Release it - yes!
(Release it)

Jerome! (Yo?) When this solo's through
Jerome! (Morris?) Find me a Stella to rap 2 (Yes!)

Whose beat is this?
My beat!
Whose horns are these blowing?
Mine!
Aw, who asked your dumb ass how to catch a groove?
Nobody!
We doing the do
Jerome! (Yes?)
Whose Stella is this? (My Stella) {x2}
Then what's she doing over here with me? (Uhh, uhh)
What's she doing over here with me?
Who told U that women like men with no money? (Pfft... right!)
Release it, boy!
Go'n Stella, dance!
Say man, back up, give me some room!
Dance!
Shake it like a peckerwood!

(Release it!)

Over and over and over and over and over
Your girlfriends told ya that I'm the rover
But I'm here 2 scold ya
That if U live alone
Then we can bone!
Gimme a number 2 phone - U grown!
And I am so
If U say no, instead of cryin', I'll keep tryin' (Cryin', tryin')
Until U're dyin' 2 have me 4 your own (Dyin')

So peep Stella, peep Stella
If U think that I'm afraid of U (Do it, MD!)
If U think that I'm afraid of U (Rap 2 her!)
If U think that I can't do the do (Yeah, papa!)
If U think that I can't do the do (Wooo!)
If U think I came 2 jerk around (Go'n say it!)
U better wake up, Stella (Wake up!)
This is my town!

(Release it)
Man, let them drums kick
Let's get the hell out of here! (Let's do it, yo)
(Release it)
Motherf_cker, get yo ass out of my way - hahahaha!
(Release it) {x3}

view 2,179 times

comments