Druggys Wit Hoes Again - Schoolboy Q feat Ab-Soul

[Intro:]
Rock, wha-wha-wha-what-what?
Trip that; tell a b_tch like this this
Uhh, yeah, got them f_ckin hoes again
Drugs, drugs, got them hoes again

[ScHoolboy Q:]
Comin down, comin down, comin down, comin down
Comin down off a pill see what next we on
Bad little b_tch in the driver's seat
F_ck them rappers should be bumpin me
Puff on your own sh_t, I puff alone
Won't pass the weed, but I'll pass a b_tch
Mastermind, the b_tch stole my d_ck
Stuck me up, and didn't hit a lick
Retaliated, had to bust off quick
Uhh - let me see
Here's some orange juice, you like takin E?
Hennessy yeah, on the rocks
You take a shot and I'll take a bop
Uhh~! Little sarcasm, swag O.D. got 'em all laughin
G Hippy, he gon' orgasm
Leanin out the 4, now I'm really spazzin
Mmm - backwoods, that good, high as hell
Y.S.L., n_gga rack me out
Rack me out, I say rack me out!
Just sold it out, b_tch stack me out
F_ck all that sh_t you be talkin 'bout
On the come up and the world can vouch
Been around the globe, now my mommy house
BEITCH! Pulled her panties South
And I stuck it North, yeah I f_cked of course
Having intercourse, I can f_ck for life
Guess I f_cked her right, she keep talkin like
You nasty (you nasty) you nasty (you nasty)
You nasty (see Q you know you nasty) you know you nasty

[Chorus:]
Bet I got some weed (bet I got yo' b_tch)
Bet she on her knees (bet she swallow d_ck)
Bet she love my swag (bet she leave yo' ass)
Comin down, comin down, comin down, comin down

[Ab-Soul:]
Solo ho (solo ho) solo ho (solo ho)
Leanin like a muh'f_ckin cholo, ho
Blue chucks on, El Pollo Loc'
Black lip bastard, O.G. master
Off of E she climax faster
Spread her legs like mayonnaise
Been had game since "Sega Saturn"
(Soul) I won't pass the weed
But I'll pass your b_tch, would you relax a bit?
I'm on activist
Them n_ggaz thought I had a laxative now ain't that some sh_t?
Hmm, ain't that some sh_t?
She s_ck d_ck, but she don't give me no lip
I run sh_t but I don't be on no field
Bust on hoes don't need no clip
Now, that's gangster b_tch!
Rollin through the city with my "Gangsta B_tch"
I'm a gangster b_tch! (#HiiiPower)
We on y'all heels like anklets
Q tell these n_ggaz what we on
Through a hallway, blowed all day, carry on
She unzipped these 501 jeans
After that she told me
You nasty (you nasty) you nasty (you nasty) SOUL!
You nasty (see Q you know you nasty) you know you nasty

[Chorus]

[ScHoolboy Q:]
Marijuana hydro, p_ssy ho, ass titties
Marijuana hydro, p_ssy ho, ass titties
Ass titties, p_ssy ho, ass titties
Marijuana hydro, p_ssy ho, ass titties
Okayyy! Extra pills
Extra pills, I got extra pills
2 for the 10, n_gga extra pills
Give yo' b_tch some sex appeal
Hey Soul! (Extra pills)
N_gga, what'chu on? (Extra pills)
2 for the 10? (Extra pills)
Well f_ck it then, n_gga give 'em extra pills!
Extra pills! Extra pills!
F_ck that n_gga! 2 for the 10
O.D. on a n_gga! Extra pills!
Uh uh, I said extra pills!
(N_gga double stack, triple stacks, I gotta buy two)

[Outro:]
Still got the baddest hoes
Still burn the finest weed
Everywhere we go
They still know who we be
Now take a picture
Now let me be
T.D.E.
Got them hoes again
Q, Q, ay, ay, Q, got the weed again
Solo
Comin down, comin down, comin down, comin dowwwwn
{"AH-OHHHHHH! So you're with the business? "}

view 72 times

comments