Act III (T.I. vs. T.I.P.) The Confrontation - T.I.

(T.I.P)
man meet me at the mirror man
hurry up
come holla at me
NOW!!

(T.I.)
man dis sh_t is f_cked up man

(T.I.P.)
oh bout time

(T.I.)
ladies and gentleman I apologize for the confusion

(T.I.P.)
what the f_ck... f_ck dem man you better holla at me

(T.I.)
see if you called back trap muzik you had a problem once before

(T.I.P.)
meet me at the mirror man, come to the mirror

(T.I.)
I thought we had dis sh_t under control though u know what I'm sayin

(T.I.P.)
nah home boy man I told yall I was gonna let you do this sh_t for a minute

(T.I.)
nah man hold up man I'm talkin can u see?

(T.I.P.)
man you can't shut me up man I got it from here on out

(T.I.)
man it's obvious that we can......

(T.I.P)
we doin this sh_t my way now

(T.I.)
man this dude is impossible
man why can't you just talk about what the f_cks wrong wit cha
man why can't you just say what the f_ck on your mind man
quit all dat actin out

(T.I.P.)
man talkin don't do mua f_ckin good man
man dis sh_t got way outta hand now

(T.I.)
man I understand all dat grub man but look though man
all you gotta do is ride out

(T.I.P.)
ride out my ass dat what got my mutha f_ckin partna killed man

(T.I.)
man you think I meant for that sh_t to mutha f_ckin go down?
dog you think I would hold da keys like dat?

(T.I.P.)
it don't matter what the f_ck you meant to happen

(T.I.)
I mean all in all bra I told you do it my way and that wouldn't had happen

(T.I.P.)
man doin it your way is what got us here right now

(T.I.)
so what you sayin

(T.I.P.)
what the f_ck, you heard me say n_gga
yall out here man yall on T.V, flossin wit your Hollywood
mutha f_ckin outfits and. bra I ain't wit dis sh_t home boy

(T.I.)
well f_ck it den cuz you know every muthaf_ckin thing

(T.I.P.)
nah I don't know everythang but I know bullsh_t when I see it

(T.I.)
man

(T.I.P.)
yall be tryin to mutha f_ckin put me on front of every mutha f_ckin
camera lights

(T.I.)
da f_ck you mean man? what you talkin bout?

(T.I.P.)
ay look you need me partna man

(T.I.)
you need me

(T.I.P.)
There wouldn't be none of dat King of The South sh_t if it wasn't for TIP

(T.I.)
man TIP your ass get us locked up every chance you get if I let you

(T.I.P.)
if you let me? you see what the f_ck I'm sayin man? how the f_ck you let me gonna do somethin? ay look man I'm sick of you and these other hoe ass rappers out here.
yall can kiss my ass. you can tell em I said that. fake ass n_ggas.

(T.I.)
man I'm done talkin to you.(glass breaks) go back to your song
f_ck it

view 2,430 times

comments