Take Yo Man - City Girls

[Both:]
It's the City Girls, and you know we'll out f_ck you
So get out my face, before I touch you
Hoe, don't you know? Can't you understand?
If you f_ck with me, I'll take your man

[Yung Miami:]
B_tch, you know I'll take your man hoe
Don't play with me, oh that's your man?
I'll take your man, now he mines
Haha, yeah hoe!

[JT:]
JT! Let me tell you 'bout this hater from around my hood
Kept trying a b_tch like my p_ssy ain't good
See this b_tch ain't like me and I don't know why
But I'ma give her a reason when I take her guy!
You don't want smoke baby, please believe me
Cause I'm that b_tch, and your n_gga looking easy
Touch me, taste me, f_ck me, squeeze me
Once he do that, he'll never leave me
F_ck you! And the rest of your crew
Cause I'll take your n_gga and I'll keep mine to
If you wanna fight, I'm with that to!
B_tch I'm from the hood, lace up your shoes
B_tch you too slow, can't keep up, I took him, you see us
P_ssy whip, he too stuck, you lost him, that's your luck
So the next time you decide to start some sh_t
Old broke down, jealous b_tch! I'll take your man

[Yung Miami:]
Damn right, sh_t, you know I will
B_tch, that'll be my man
I'll take your man!
That's my d_ck, haha
Dead ass though!

Yeah, when I walked in the door, I bend for the attention
The n_ggas with the sweating and the hoes with the whispering
That's Yung Miami and she signed to QC
How the f_ck she got a deal, and she been rapping 'bout a week? Uh
She probably s_ck P d_ck, or let Coast f_ck, nah hoe I'm a G b_tch
Straight from out the bottom, and I'll beat a b_tch ass, if a hoe got a problem
P_ssy hoe where your man at?
So I can f_ck him in his mouth, in your house where he laying at
On instagram looking for a flaw, on or offline, p_ssy hoe on raw
I get if from my mammy, and I know how to handle it
305, from Miami! How you mad when you had your chance?
Y'all hoes better stop playing, I'll take your man!

B_tch, don't play with me
Oh that's your man? I'll take your man!
Now he mines, haha
Yeah, hoe!
I'll take your man

[JT & Yung Miami:]
F_ck you! F-f_ck you!
F_ck you, jealous b_tch!
I'll take your man!
F_ck you! That's my d_ck

view 77 times

comments