No Fucks Given - Hopsin

Yo, you ever had a homie you did everything for?
But when it comes down to helping you, they barely support?
When you around them you feel like you stuck with various chores
They dead weight, but you love 'em too much to bury their corpse
So you keep 'em around, hoping that the sun gon' shine
Ain't no harm and I'mma give this n_gga one more try
And then they screw you again and you like, f_ck no, why?
And that's the second you know that you gotta cut those ties
Man they been taking advantage of you, aiming they madness at you
You can't even tell 'em, they unable to handle the truth
They full of sh_t, you gotta spend a day scrambling through
Telling me you sorry, I'm like uh uh, that isn't new
That's when you gotta turn your back and put your foot down
If you put up with it, you gonna get put out, n_gga don't you wuss out
See I've been boxing with this issue for some good rounds
My circle is smaller, come take a look 'round, I'm good now

[Hook:]
If you never gave a f_ck about me
Then tell me why I should give a f_ck about you
Oooh, y'all never gave a f_ck about me
Never gave a f_ck about me, oh no
I said if you never gave a f_ck about me
Then tell me why I should give a f_ck about you
I'll never, ever, ever, ever
Ever, ever, ever give a f_ck about you

You ever dated a woman that held you back?
She ain't making no moves, you like, yo where the hell you at?
Life is valuable girl, I shouldn't have to tell you that
Cause you grew up with some bums who knew nothing but selling crack
She'll tell you that she'll do better and convince you
You move her in with you to fix the years, you assuming it's gonna be simple
But sh_t didn't change, now there's something deadlier emerging
And her situation just became a heavier burden
Now your life is more than crazy, you fighting on the daily
Man it's time for her to go, you done decided, no debating
Cause there ain't no light shining on the future
She wasted all my time and all my mula
And she ain't even grateful for the cheddar I blew
Eff it, I'm through, b_tch, I'm no longer messing with you
You ain't nothing but good for nothing, that's what evidence proves
And now you're just another topic when I step in the booth, b_tch

[Hook:]
If you never gave a f_ck about me
Then tell me why I should give a f_ck about you
Oooh, y'all never gave a f_ck about me
Never gave a f_ck about me, oh no
I said if you never gave a f_ck about me
Then tell me why I should give a f_ck about you
I'll never, ever, ever, ever
Ever, ever, ever give a f_ck about you

See life's just a crazy cycle
What repeats itself, I know
As I grow, I learn from all the mistakes I made
Sh_t, I'm better on my own
You've got a lot of n_ggas around and they'll cut you
It's important that you learn to say f_ck you
Yeah, they never gave a f_ck about me, oh, na, na, na
This is the last laugh, ha, ha, ha, ha, ha

Man I don't get involved with these phonies no more
I just open the door, and kick 'em all out, I don't keep 'em close
Been through this sh_t too much, you don't even know
Damn, you used to be the trophy of my life, but now that trophy is broke
And now you're wondering why I don't text back or call you
I deleted you out of my phone, b_tch, who are you?
Pay attention close, I hope I come clear
B_tch, if you looking for a f_ck, you won't find one here

[Hook"]
Cause if you never gave a f_ck about me
Then tell me why I should give a f_ck about you
Oooh, y'all never gave a f_ck about me
Never gave a f_ck about me, oh no
I said if you never gave a f_ck about me
Then tell me why I should give a f_ck about you
I'll never, ever, ever, ever
Ever, ever, ever give a f_ck about you

I got no more f_cks to spare
I got no more f_cks to spare
N_gga what is the purpose?
What is the purpose?
It is not worth it
I got no more f_cks to spare
I got no more f_cks to spare
N_gga what is the purpose?
What is the purpose?
It is not worth it
I got no more f_cks to spare (things coulda been so cool with us)
I got no more f_cks to spare (so cool with us)
N_gga what is the purpose?
What is the purpose?
It is not worth it
I got no more f_cks to spare (things coulda been so cool with us)
I got no more f_cks to spare (so cool with us)
N_gga what is the purpose?
What is the purpose?
It is not worth it

[Hook:]
If you never gave a f_ck about me
Then tell me why I should give a f_ck about you
Oooh, y'all never gave a f_ck about me
Never gave a f_ck about me, oh no
I said if you never gave a f_ck about me
Then tell me why I should give a f_ck about you
I'll never, ever, ever, ever
Ever, ever, ever give a f_ck about you

view 13 times

comments